Neeej

Gissa om Zelda är lös i magen igen. Neeeeeej!!! Usch hon hade ju precis blivit normal!
Undra vad det är som hon reagerar på.
Stackars lilla gumman!

Jag la Oliwer i hans säng när Zelda tyckte att vi skulle gå ut, jag gav honom välling och sen gick jag.
När jag kom in igen sov han så himla sött! Det handlar om högst 5 minuter som vi var ute.
Ut-kissa-kissa-bajsa-kissa-leka-in. Typ.

Om jag ska ta och pyssla lite med pärlor. Har fått 3st beställningar på mobilsmycken.
Ett av de vet jag hur det ska se ut, det ska nämligen vara likadant som ett jag gav bort till
en jobbarkompis i onsdags. Hon fick en pärl-ödla oxå. Nöjd blev hon, då blev jag oxå det=)
Kul när folk uppskattar det man gör=)

Om ca en timme slutar Darling! Woho!!!
Jag har precis hängt upp tvätten jag har tvättat idag. Tänkte tvätta en tvätt till, men har ingenstans
att hänga den isf, så det får vänta tills allt som jag precis hängt upp är torrt.



Oliwer ute och åker vagn.

Postat av: Charlotte

Titta gärna in till mig och tävla om ljudböcker och biobiljetter. Trevlig helg!

2009-02-27 @ 16:23:13
URL: http://www.charlotte.nu
Postat av: Anonym

Självklart ska ni följa med till Öf! Ska förmodligen dit nästa fredag igen!

kramar

2009-02-27 @ 18:46:45
Postat av: A-K

Skriv ner vad Zelda äter så kanske ni kan hitta vad hon reagerar på...ett tips bara...kram

2009-02-27 @ 19:21:44
Postat av: malin

Söt han är :)

2009-02-27 @ 20:02:54
URL: http://alicesmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0