Lunchrast

Sitter ute i fikarummet och har lite lunchrast. Har redan jobbat 3 timmar. Alltså bara 7 timmar kvar.
Ikväll när jag kommer hem ska jag och Elin träffas igen. Idag blir det med chips och cola =)

Har precis tryckt i mig en köttbit, bandspagetti och beasås. Tar mig ett äpple nu till efterrätt.

Hoppas att min lilla son har det bra hos mormor och morfar, men det tror jag nog. De skulle ut på promenad
nu, så han sover nog gott.

Ha det så bra så höres vi senare ikväll!

Kram på er!


Gaaaah vad jag ogillar det här tangentbordet!

Postat av: Anonym

2009-02-21 @ 14:39:37
Postat av: Mormor

Hej! Oliwer trivs som en prins! Åker runt i sin gåstol och ler.

Kram

2009-02-21 @ 14:41:08
Postat av: Agnieszka

ohh gott med chips och cola... själv sitter jag nu och dricker kaffe!

KRAMAR

2009-02-21 @ 18:01:47
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0