Kväller

Nu är det redan kväll och dygnet är strax slut. Jag sitter och tittar på reprisen av Simon & Tomas avsnitt 2.

Jag har badat och lagat matlåda tills imorgon=)

Oliwer och jag hamnade i Katrineholm. Darling och Zelda fick stanna kvar hemma pga att hon var så dålig i magen.
Det var en trevlig visit. Träffade Anna & Tyra och Nicke & Anton.

Nu ska jag faktiskt vara otrevlig (idag igen!!) och sluta skriva.
Blir så trött på blogg.se för att det går så tröööögt!!!

Svarar på era söta kommentarer imorgon! Tack så jättemycket för dem!!!

God natt!

Postat av: Carolina

Ja, usch - gårdagskvällen med blogg.se var helt katastrofal - såå jobbigt!

2009-02-13 @ 10:55:14
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0