Kontakt

Svar på några kommentarer från mitt förra inlägg.

Jag kan säga så här, att jag har hört av mig till båda. Jag har skickat sms, meddelanden på
facebook och på msn.
Tillslut skiter man i det totalt. Jag klarar mig likabra utan kontakt med dem, tycker bara att det vore
kul att visa mina fd bästa polare det bästa som jag har gjort i mitt liv (Oliwer).
Nu va det iofs ett tag sen jag hörde av mig, får man ingen respons alla andra ggr man hör av sig,
orkar man inte.

Slut pratat.

Imorgon kommer Bror hem=) Ska hämta honom på Arlanda, så det blir en Ikea trip oxå=)

Jag och Oliwer skulle vila en liten stund, jag vaknade 3 timmar senare. Hehe. Oliwer hade vaknat
tidigare så hans pappa hade hämtat honom.
Medans jag sov gjorde darlingen färsbiffar. Så himla gott det är! Tack älskling!!


Ska bleka håret idag med. Eller någon annan dag.

Vad har ni gjort idag??


Postat av: Anna

Om du nu ändå ska upp till storstan så kan du ju faktiskt ta en fika med mig:) Johan jobbar, men jag e ju sjukskriven....Kramar

2009-02-09 @ 20:47:15
URL: http://atthittavagentillbaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0