God morgon bloggen!

Oliwer tyckte att vi skulle gå upp innan 10. Så det gjorde vi.
Jag har packat lite tradera vinster som ska skickas och mailat vinnarna.
Skönt att bli av med lite av Oliwers gamla kläder. De ligger lite överallt!

Idag blir det Sthlm med Agnieszka och Elton=)
Ska bli skojs! Hon ska vara med i ett reportage i VeckoRevyn=) Spännande!

Jag lovar att det ska blil bättre med uppdateringar. Det var verkligen kasst i helgen.

Nu är det frukost. Jag äter havregrynsgröt och en kopp te och Oliwer dricker välling.
Zelda har oxå ätit lite frukost. Nu är det lite mys i soffan som gäller, sen ska vi åka in mot
stan till 12 tiden.



Tänkte visa några bilder



Oliwer myser med sin morbror=)



Leker lite i gymmet.


 

 



De här fina sakerna fick vi av min bror=)
Jag älskar min gröna adidas tröja och billabongväska=)
Sen är det Oliwers Manchester United dress och Oliwers linne.

Saknar foton på armbanden och på darlingens whiskey.

Vad gör ni idag?? Kram på er!

Postat av: Desiree

Tack! Blir du ledig ett tag nu eller ska du snart jobba igen? Har faktiskt inte märkt av att du varit borta =o/ Har hållt mig undan internet i helgen jag med, allt jag bloggat om har jag lagt upp idag =o)

2009-02-16 @ 12:17:54
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Carolina

Vilka tuffa kläder han fått :) Här hemma blir det bakning och matlagning, i förhoppning om att locka ut den lill* ;) Kram

2009-02-16 @ 13:32:26
URL: http://carolina1979.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0