En ny soffa

Vi behöver en ny soffa. Ge miiiig!!!
Jag vill hitta en snygg som vi vill ha, men det verkar inte finnas?=(

Jag frågar detsamma som Agnieszka:

Jag har massa folk här inne varje dag, men inte spec många
som kommenterar. Undra varför det är så?

Det är bara att säga till om ni vill att jag ska skriva om något speciellt
=)

Postat av: Agnieszka

Jag tycker det är riktigt tråkigt att folk inte kommenterar när dem endå är inne och läser....

men men.... kramar

2009-02-19 @ 21:09:24
URL: http://agnieszka.blogg.se/
Postat av: Maria Skuthälla

Brukar hälsa på här ibland. Dålig på att kommentera dock eftersom jag oftast har en bebis i famnen... :)

2009-02-19 @ 23:57:42
Postat av: Frida

Det är samma för mig som för Maria.. Oftast en bebis i famnen, eller i närheten.. och då snabbläser man igenom alla bloggar man följer, sällan tyvärr som man kommenterar ...



Hur många läsare har dag/dag? :)

2009-02-20 @ 11:24:46
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0