Dagen

Idag har vi varit ute och promenerat med nya vagnen. Det va så himla fint väder och
vi hade lite ärenden nere i centrum, så vi gick ner dit.
Oliwer verkade gilla vagnen. Vi hade inte hans vanliga vagn hemma, så vi testade nya=)
Den va superlätt att köra och så fin!!! Längtar tills det blir vår/sommar, så vi kan använda den istället.
Fast det kändes faktiskt väldigt konstigt att inte se Oliwer hela tiden.
Vi stannade i en lekpark på väg hem. Oliwer fick gunga lite i en bebisgunga. Han älskar det!
Han sitter och skrattar och pratar när man gungar honom! Så kul att se! Zelda fick springa lös en
stund innan vi gick in, så hon har oxå haft en jättebra dag. Bara det är snö ute förgyller hennes dag!!

Vi bokade tid för båda katterna för sterilisering (eller heter det kastrering på honkatter med??)
Så nästa vecka ska båda mina små flickor in på operation.

Till lunch fixade vi ugnspannkaka. Vi hade bacon och färska champinjoner i. Vi tänkte att champinjoner
är ju så gott så vi testade att ha i det. Det var en hit! Supergott! Har ni testat det?? Om inte, gör det!

Till efterrätt blev det lite ostkaka, grädde och sylt.

Behöver jag säga att vi har haft en jättemysig dag. Min lilla familj!

Vi fick varsin lönespec idag med. En glad överraskning för mig! Jag fick mer än jag trodde! Så jag blev jätteglad
och kan utan dåligt samvete bränna lite pengar i Berlin imorgon=)

Jag har fått några frågor om vad vi ska göra i Berlin. Det va så här att några på jobbet pratade
om att åka dit över dagen, så de började leta efter billiga biljetter.
De hittade t/r för 4kr, så de bokade åt mig oxå. Ca 30 pers är bokade=)
Får se hur många som kommer imorgon.
För min del blir det att umgås med Lena (Världens bästa Lena;)), shoppa och fika.

Det kommer bli en superlång dag. Vi får se vad som händer. Självklart kommer jag att ta med kameran.

Nu ska jag ta mig ett bad. Blev inget bad förut idag, men nu så=)

Glöm inte att kommentera!! Kraaamar

Postat av: Mamma

Hoppas du får en jättetrevlig dag i Berlin i morgon!

Kram!!!

2009-02-24 @ 21:44:16
Postat av: Lilla jag

Jag gillade Berlin när jag var där. Hoppas ni får trevligt, ses på jobbet :)

2009-02-24 @ 21:47:19
URL: http://irenev.blogg.se/
Postat av: attis

Vad skönt att de kommit fram. Blev orolig här ett tag. Hoppas du är nöjd med krämerna. Ha det bäst. Vilken snygg design du har.

Kram

attis

2009-02-24 @ 23:11:20
URL: http://attisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0