Stolt!

Jag är så sjukt stolt! Jag har överlevt en hel förmiddagshelg på jobbet, utan att kompa en enda sekund! Darlingen har oxå jobbat förmiddag hela helgen och Oliwer har varit på Dagis.
Oliwer har skött sig hur bra som helst på Dagis, ätit bra, sovit bra och lekt bra. Man kan inte vara annat än stolt:)

För att tala klarspråk så har jag inte jobbat en hel förmiddagshelg på ca 2 år, och är verkligen ingen morgonmänniska, men nu ska det bli ändring på det.
Imorgon ska jag till jobbet en sväng mellan 9-12. Det är en utbildning, och efter den ska jag och bror ev ner till Norrköping en sväng. Får se hur det blir.

Efter jobbet idag så hämtade jag Oliwer som vanligt på Dagis, sen åkte vi och hämtade mina föräldrar. Vi åkte till Stjärnholm för att besöka årets julmarknad. Grejen var att när vi kom dit så regnade det (massor), det var lerigt (överallt) och det fanns inget folk. Vi letade runt lite, och hittade folket i ridhuset. Där stod det ett gäng med barn/ungdomar och sjöng Luciasånger. Vi fortsatte leta efter julmarknaden, men hittade ingen....! Jag som var så säker på att det var den gamla mysiga som alltid är i slottet där, men icke... Gissa om jag var besviken!

Efter det gick jag och Darlingen en promenad med Zelda. Oliwer vilade lite i vagnen och sen gick vi hem till Carro och Frank. Jag hade gjort några jättemuffinsar, och Carro hade gjort blåbärspaj. Det var jättemysigt att träffa dem, det har vi inte gjort på länge. Gott fika oxå:)
Oliwer och Sammy lekte massor, skoj nu när de inte bara bråkar om sakerna, utan leker lite mer.

Vi får se till att träffas lite oftare:)

Nu har jag ätit lite tunnbröd med ost och druckit en kopp te, ska nog ta ett bad och sen sova. Är så slut!
Måste bara se klart på "Vem kan slå Filip och Fredrik"

Hur har ni haft det i helgen? Har ni gjort något skoj?
Kramar!



(Bild från Google på julmarknaden i Gamla Stan i Sthlm)


Postat av: malin

kikar in, tråkigt med julmarknaden. Piss väder hela helgen!!

Har ni lill killen på Nattdagis, med tanke på att ni lämnade honom på helgen och så?

Hur fungerar det, är det bra?

(När jag har pluggat färdigt till uska så ser det nästan ut som om de kommer bli något sånt dagis för oss också,då sambon också jobbar skift!)

2009-12-06 @ 21:23:35
URL: http://trasselmaline.blogg.se/
Postat av: Johanna

härligt att du fixade jobbet och aatt det går så bra för Oliwer på dagis! trist med stjärnholm. :/

kram

2009-12-06 @ 21:32:16
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: Bea

Vad kul att det fungerar så bra med Oliwers förskola! Vart går han någonstans? Är väl inte många förskolor i stan som har öppet över helgen? Stor kram

2009-12-07 @ 19:34:14
URL: http://lillabeas.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh men va kul att de gått så bra:) Själv föredrar jag att jobba tidigare o komma hem tidigare,känns som om man får mer gjort då :)



Hoppas ni haft en fin måndagkväll, kram!

2009-12-08 @ 00:17:13
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0