Sthlm

Hej!
Har ni saknat mig?;)


Idag har jag, Oliwer och mamma varit i Sthlm. Vi tog flygbussen upp och gick runt hela dagen:)
Jag köpte några julklappar till olika människor, men inget till mig själv tror jag. Det blev en jättefin mössa till Oliwer med texten OLIWER på och vantar till Oliwer. Annars blev det nog bara klappar. Skoj hade vi iaf:)

Jag har testat att mms-blogga, men det verkar fortf inte funka, oerhört irriterande, men det ska jag nog lösa. Jag saknar att mms-blogga. Det är en bra variant av att blogga (så länge det funkar:P) 

Igår var jag, Oliwer och bror i Norrköping. Det blev "bara" Ingelsta shopping, och det räckte gott och väl:)
Jag köpte ett par tumvantar, en t-shirt, et par sockar och en stickad tröja till mig, och en hög med julklappar till mina nära och kära, så igårkväll slog jag in klappar tills jag fick ont i ryggen:)

Min bror kom hem till mig igårkväll. Han hade med sig en kycklingrulle till mig, och så hade han hyrt "Flickan som lekte med elden". Det var en bra film och en mycket trevlig dag!

Vill ni se bilder på det jag har köpt till mig och Oliwer? Jag kan ta kort på det ikväll eller imorgon om ni vill se.

Nu blir det att softa en stund, och sen hem och sova. Klockan ringer 3.20 imorgon.

Hoppas ni mår bra!


Postat av: Karin

Hej vännen! Låter som om du/ni haft ett par riktigt sköna och mysiga dagar =) Vi ska till sthlm på fre och glida runt =) Jag ser gärna vad du köpt. Kramar

2009-12-08 @ 21:38:35
Postat av: Mamma och Mormor

Tack för en jättetrevlig dag med er i Stockholm! Kram

2009-12-08 @ 22:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0