I våran...

7eb02fa88967771110c6b95357b31a06.png

Kolla varifrån!

I våran trapp och lite runt omkring, har de satt upp såna här skyltar. Bland annat in till våran källare, vad händer om jag måste gå dit en sväng? Är det förbjudet? Blir man förgiftad av asbest?


Postat av: Anna

uh alltså jag skulle undvika det så mycket som det går, man andas ju in skiten och man kan få sjukdomar i lungorna. Int najs alls.

2009-12-16 @ 10:01:42
Postat av: Amanda

Åh fy! Jag instämmer med föregående. Skulle undvika att gå dit i största möjliga mån.



Tack för mat-tipsen! ^^

Vi gör på ungefär samma sätt som ni. Alla måltider vi köksbordet, mys och hela familjen samlad. Hoppas att Ludwigs intresse för att börja äta själv ökar snart....



Tröjan (det är egentligen en dress och alltså byxor till) har jag köpt från baboon här i stan. baboon finns också på nätet. Märket är Minymo.

Kram

2009-12-16 @ 10:54:33
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Det står ju även obehöriga äga ej tillträde.... så jag skulle verkligen inte gå in. Tråkigt om man blir dålig av det....

kram

2009-12-16 @ 17:48:16
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0