Glittercider och Mamma Mia

Ligger i soffan och tittar på Mamma Mia, den skulle jag nog kunna se hur många ggr som helst, tycker att den är supermysig!



Idag har jag jobbat specialtid, dvs 11-19.15. Dagen gick ganska snabbt (men inte lika snabbt som förmiddagar), Securitas var där, så vi har provat ut nya uniformen med. Det blir nog bra:) Skoj att se mina kollegor med "fin"kläder. Det blir kostym, skjorta/blus, väst och slips/scarf:)

Skulle behöva gå ner några kg i vikt kände jag när jag testade nya kläderna, så det får bli en liten morot, dock så väntar jag med viktminskning tills efter jul någon gång, nu innan känner jag att jag inte orkar:P

Dricker en glittercider just nu, jag är inte så förtjust i cider över huvudtaget längre, men det går ner:)

Imorgon bär det av på kryssning för våran del. Jag, Darlingen och två kompisar. Ska bli nice. Det blir Silja Galaxy. Jag har personligen aldrig åkt med den båten, så det ska bli skoj. (Jag tror inte att jag har åkt med den iaf;))

 

Har någon av er någon erfarenhet av den båten?

Hoppas att alla mår bra:)


Postat av: Karin

Jupp, har åkt med den =) Jag hoppas ni får en trevlig resa. kramar

2009-12-11 @ 21:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0