Dan före dan före dopparedan:)

Idag är det den 22a december 2009. Bara två dagar kvar till Julafton, dvs två dagar kvar till Darlingens födelsedag:)

Oliwer är mycket piggare idag. Han springer runt och leker och har sig. Det enda som är kvar är lite hosta, hoppas att det kommer att försvinna under dagen!

Idag ska jag städa lite, hoppas att Oliwer kan samarbeta, annars så jobbar han hårt för att plocka fram saker medans jag jobbar för att få bort dem:) hehe.
Kanske ska baka något idag oxå? Får se vad som händer. Kanske ska baka en paj med björnbär. Det är ju himla gott:)

Dagens i-lands problem är att vi inte har något bröd hemma, så jag måste bege mig till en affär och införskaffa det. Ska kika om det finns någon bra film att hyra.



Förra årets Lucia-kort





Årets Lucia-kort. Det har hänt en del på ett år:) Min stora kille!


Postat av: Anna L

Gud vad han har vuxit, så jädra söt!

2009-12-22 @ 14:21:04
Postat av: Annica

Tjoho! Nu drar jag igång med ännu en tävling! Var med och tävla om en snygg modeklocka i valfri färg! Kika in på min blogg, kram http://mukisannica.blogg.se/2009/december/tycker-det-ar-dags-for-en-riktigt.html

2009-12-23 @ 07:19:41
URL: http://mukisannica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0