Dag 3 av 4.

Som ni förstår så jobbar jag väldigt mycket just nu, och har därför inte tid att varken läsa bloggar eller skriva något. Några små inlägg då och då bara.
Jag har nu jobbat tre morgonpass och jag känner mig lite sliten. Det tär på kroppen att gå upp kl 3.20. Imorgon är mitt sista morgonpass för de här fyra dagarna och sen är jag ledig en dag. (Sen kommer iofs fyra arbetsdagar i rad igen, men det får jag ta när det kommer)

Vi har vilat några timmar nu hela familjen, och det var så skönt! Nu ska jag styra ihop så att iaf vardagsrummet blir städat.
Sugen på soppa ikväll oxå, får se vad man kan koka ihop utan att behöva åka och handla.

En fin bild på min prins som bevisar att man visst kan spela innebandy med finkläder:) Bilden togs på julafton.

Nehe, lite nässpray, är helt genomtäppt, hoppas att jag inte blir sjuk nu!

Vad har ni haft för er de senaste dagarna? Kommentera lite så blir jag glad:)


Postat av: Johanna

fin han var! :)

2009-12-28 @ 18:26:28
URL: http://silverdraken.blogg.se/
Postat av: tezza & ellen

skönt att du får vara ledig sen !

vi har inte gjort så mkt.. blev ett litet kalas igår men eftersom ellen har vattkoppor så blir det o va hemma ..

kramar och hoppas du får det bra :)

2009-12-28 @ 20:08:34
URL: http://tezz87.blogg.se/
Postat av: Agnieszka- mamma till 2

Vi har mest varit hemma då lilleman har varit apadålig... men nu får han pencillin och mår bättre!



kramis

2009-12-28 @ 20:39:59
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0