Djurplågare eller djurälskare?

När man träffar Oliwer och ser honom ihop med djur så ser man hur han lyser upp
och älskar alla djur som man kan klappa.
Frågan är ju bara om de älskar honom lika mycket?







Har ätit en omelett som darlingen gjorde, han är så duktig.
Efter det blev det kaffe och pepparkaka.

 

Oliwer har lärt sig att ställa sig upp saker, bla i sängen, igår hörde jag
att han "pratade" och lekte, och när jag tittade in i sovrummet så började han
skratta när han såg mig. Synen jag såg var denna:



Den saken som hänger på sängen kan man trycka på och så låter den, och säger
olika saker. Oliwer älskar den! Han fick den i julklapp av farmor och farfar:D

Nu ska vi bara göra oss i ordning och sen bege oss in mot stan. Ska in till "city"
en sväng och kika lite, komplettera påskäggen lite.
Eventuellt ska vi träffa lille Elliot med.

Stort tack för alla tips till Oliwers påskägg, jag får nog inga problem att fylla det;)
Har ni något skoj för er idag?

Kramar

Postat av: Annica

Hej!

Vilken trevlig blogg du har!

Den är dagens utvalda på min blogg idag!

Ska bli så skoj att träffa alla bloggande mammor i juli!



Kram!

Annica

2009-04-08 @ 14:36:55
URL: http://minstorafamilj.wordpress.com/
Postat av: Amanda

Vilka fina bilder. Det syns verkligen att han gillar djur. ^^



Ludwig gillar också djur. Speciellt mormors hund. Hon är en gammal och klok hund och världens snällaste så hon låter honom juh hållas men hon tycker nog att han är bra jobbig. :o)

2009-04-08 @ 19:53:02
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Agnieszka

Vi ska oxå ner på stan senare!

kramar

2009-04-09 @ 13:18:08
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0