Vapenskåp

Vi ska ut till Jönis nu och hämta vapenskåpet, jag får ta o gömma det på nåt sätt, hur placerar man ett fult vapenskåp lixom?? Målar det??=)
Det löser vi.

Igår satt jag o Oliwer hemma hos Magda i 5 timmar, hehe vi fikade, pratade förlossningar och bebisar. De va så söta alla bebisarna=) När en åt skulle de andra oxå äta, när en somnade så gjorde de andra det oxå. Haha!
Efter det åkte vi ut till Skavsta. Så kul o träffa alla mina bästa på jobbet=) Det va rätt grupp som jobbade. Dvs Min grupp=)

Köpa en ny matta idag med=) Yeeey!

Postat av: Sofie

Vi har ett äckligt fult vapenskåp, i garderoben! Ett litet tips... :P Hoppas ni mår bra allihopa! Kram

2008-09-10 @ 17:09:19
URL: http://hophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0