Tradera

Jag tänkte bara fråga er som har barn, främst små barn, köper ni mycket nytt till dem, eller begagnat??
Själv (som alla redan vet) handlar mycket på Tradera, både nya och gamla saker. Tycker att det känns så onödigt att bara köpa nya kläder till Oliwer. Jag menar att köpa en body för över 100kr som han kan ha i 3 veckor? Nääe, då e det bättre att kika in på Tradera och få 5 plagg (inkl frakt) för samma pris. Finns ju himla massa fina saker där.

Frågan e, tycker ni att det e fel att handla begagnat??
Det är ju faktiskt en bra sak både för miljön och för ekonomin. Eller?
Självklart e det jättekul att handla nytt oxå!! Shoppohollic som man e=)
(Oliwer kommer alltid att ha massor med kläder, hehe)

Oliwer ligger o skrattar i soffan. Så söt så=)

Nähe, Coop Extra kanske?? Gouda ost för bara 29.90kg. Det är ekonomiskt!

Postat av: Dessi

Inge fel med o handla begagnat! Jag köpte mycket till Michelle när hon var lika liten som Oliwer. Nu köper jag mest i affärerna, inte för att jag är emot begagnat, har helt enkelt inte tid o sitta o bevaka auktioner längre, men hade jag det så skulle jag köpa därifrån =o)

2008-09-29 @ 16:31:01
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0