Tjo

Ankan: Jag provade att gå in på html grejen igår, la in den adressen man skulle, men det fanns lixom ingen klar-knapp... Skumto! (hehe vad tänker man på när man ser ordet skumto?? Skumtomte:))

Jaja, idag e en ny dag, darlingen ska åka o jobba om en stund. Vi har varit ute med Oliwer i bärselen och låtit Zelda springa av sig. Hennes poop e normalt idag (tack gud) och hon fick träna lite sök, så hon kanske sover några timmar nu.

Jag har gjort grönsaks-korv-soppa idag. Blev så himla sugen på det! Den e klar nu, ska äta det lite senare.

Som sagt, idag e en ny dag, vilket betyder att idag e ingen deeppardag. Hormonmonstret e inte här idag och det tänker jag utnyttja.

Tvättmaskinen kommer gå varm idag med, så ska jag o Oliwer åka in till Gums en sväng och köpa några nya blommor på blomsterlandet. Det e så trevligt med lite nya blommor. Ska ta nån sort med gröna blommor som man inte behöver bry sig så mycket om, de kanske överlever.
Dammsuga lite kanske oxå?? jaa.
Kaffe?? Jaaa, såklart. Säg till om du vill komma förbi på kaffe=)



Mina bästa!
ÄLSKAR ER!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0