Tisdag

Idag har jag o Oliwer byggt lite lego med Daniel medans Jenny klippte sig. Vi byggde pliplan (flygplan) hehe, efter det blev det en fika med varm macka på Huldas.

Jag o Oliwer hann med en långprommis med Samuel och hans mamma Carro oxå (Föräldragruppen), blev även en fika där oxå=) Mycket fika blir det, tur att jag e väldigt bra på det, e nog nästan det jag e bäst på om jag får säga det själv=)

Skulle blivit bio idag med, Arn 2, med mamma, men det blir nog imorgon ist. Den verkar bra.

Kom massa Tradera saker idag med som jag har vunnit. En superfin overall (BAMSE) och lite andra kläder till lillen. Tycker att det e kanon att handla där till Oliwer, det e ju fräscha kläder, de växer ju ur kläderna så himla snabbt när de e så små. Så det gäller att passa på, det går ju inte på samma sätt sen när barnen blir större.
Köper ju "Oanvända" saker till honom oxå såklart.

Ska nog lägga ut mitt akvarium på Blocket o sälja. Nån som e intresserad?? Stort som fasen! 220l. Jag har inte tid med det längre, så nu ska det ut.

Ciao

Postat av: Frida

hej hej.

Jaaa, måste fördriva tiden med något =)

Ev. så målar jag den själv... eller spraylackar...

Skall kolla upp om jag verkligen skall andas in sådan färg nu bara.. :)

2008-09-02 @ 19:45:28
URL: http://phridan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0