Norrpan

Idag har vi varit nere i Norrpan hos Lena. Fick supergod smörgåstårta och prinsesstårta=). Lena fick två tavlor av oss, en med en bild på Oliwer och en med en bild på Zelda. Hon fick även flaska vin som heter "Prins Oliver". Hoppas det dög åt damen=)
Stannade på Maxi-huset först och tog en sväng in på Stadium. Jäklars så stort det har blivit!

Darlingen e på fack-möte på jobbet och jag sitter hemma o pysslar o grejar. Samtidigt så tittar jag på tv såklart. "Sjukhuset" tog slut nyss, nu e det "Room Service klassiker" och efter det e det "Lyxfällan"
Har lite svårt för lyxfällan när det har kommit nya programledare.... Men jag får vänja mig, för det e ju ett av mina bästa program!

Glass!

Postat av: Lena

Klart att det dög, det var ju jättefint. Tack så jättemycket. Du måste ju berätta att jag hållit i Oliwer nu, för alla arbetskamrater som läser detta och undrat när det skulle ske. Det var jättemysigt. Kram

2008-09-26 @ 10:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0