Information

Tycker att det e ganska roligt det där med information, häromdagen satt det en lapp på väggen nere vid porten (väggen e typ ljusgul), för det första så såg man knappt att det satt en lapp där. Varför inte sätta upp den på glasdörren, så att alla ser den ordentligt? Eller trycka upp tillräckligt många för att alla ska kunna få varsin. Jaja, vi såg den iaf och ställde oss o läste. Det handlade om att de ska bygga nåt svamp-liknande cykelställ utanför och att om man har några invändningar så skulle man höra av sig. Typ två dagar senare kommer det massa stora maskiner o börjar gräva o dona o greja.

Mig gör det verkligen ingenting att de bygger ett cykelställ där. Tvärtom, det e kanon ist för att folk (mupp-grannar) släpar in sina cyklar och ställer dem i trapphuset, men det som e så ironiskt i frågan e att borde man lixom inte ha lite tid på sig?? Varför sätta upp en info-lapp om de i stort sätt ska börja greja samma dag?? Då har man ju ingen chans att kunna invända om man skulle vilja.
Det e nästan så att jag ska åka o hämta min cykel (som jag inte har använt på diverse år) från mamma o pappa o ställa den där i stället bara för att.

"Ställ ej cykeln på gatan. Ställ den i stället istället." Tihi (Citat från en Wallander film)

Vi har iaf varit o grattat min bror som numera inte e tonåring längre utan hela 20 år. halvvägs till 40. Hehe.
Han fick en supersnygg Manchester United tröja med text "LILLEBROR 20" på av mig o min lilla familj. Jag personligen tycker att den va toksnygg! Vi fick även avnjuta god smörgåstårta och sen fikade vi med kaffe, bullar o kakor
(Min kära mor hade stått o kämpat i köket flera dagar innan=))

Vi tog barnvagnen och gick både dit och hem, på hemvägen tog vi faktiskt en längre väg. Riktigt skönt med kväll/natt promenad.

Nu ska ja ta ett snabb bad innan ja ska sova, hinner inte bada imorgon och har inte gjort det idag, så får det bli!

Det intressanta e att jag får fler o fler läsare på min blogg för varje dag som går, vilka e ni? Har inte ni heller nåt liv??
Så intressant e väl inte mitt liv, eller??

Vore kul med lite mer kommentarer så man vet vilka ni e.

Näää, in i dimman!! Eller iaf ner i badvattnet!
Imorgon e det många saker. Full rulle hela dagen kan jag lova.
Ciao

Postat av: Elena

ja, mig vet nog redan om att jag läser din blogg..

och, ja, jag har väl inte heller något liv. haha!

Ha en bra dag!

2008-09-25 @ 06:44:33
URL: http://allt-och-ingenting.blogspot.com/
Postat av: Dessi

Jag är här varje dag =o)

2008-09-25 @ 07:38:10
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: A-K

Jag läser allt som oftast. :-)

2008-09-25 @ 15:47:48
Postat av: Linda M

Hej! hittade hit av nån anledning jag inte kommer ihåg för ett tag sen.. och så blev jag fast. Himla gullig pojke du fått! Grattis!

Har varit hemma sjuk från jobbet en vecka och nja.. då hade jag väl inget liv mer än läsa om andras typ.. Ha det bra!

2008-09-25 @ 16:17:51
URL: http://ihuvetpalilly.blogspot.com/
Postat av: Jessi

Jag läser.. =)

2008-09-25 @ 22:34:41
URL: http://jessithequeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0