Dop

Det hände en ganska komisk sak idag.
Jag satt på svenska kyrkans hemsida och klickade mig fram till S:T Botvids kyrka och satt och letade efter Dop-info. Zelda åt sin mat och behövde gå ut, så vi gick ut. När vi kom in igen så kom posten, och helt otippat kommer posten med ett brev från Svenska kyrkan. Hehe! Det va all den info som jag hade hittat på nätet samt en cd-skiva med massa
dop-musik. Jag hade tom fortf svenska kyrkans hemsida uppe.

Hehe så dop blir det, sitter o tittar på film samtidigt som jag sitter med en lista o försöker komma på vilka vi ska bjuda påå dopet. Får försöka dra en gräns nån stans, annars blir det alldeles för många!

Nu ska ja klä på Oliwer så ska vi hem till mormor, så darlingen får sova lite när han kommer hem.


Postat av: Caroline

Haha för många? Vi hade ju bara ett 60 tal :P

2008-09-19 @ 17:24:21
URL: http://bajencaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0