Wreta

Jag tjatade och tjatade och tjatade i bilen, men Darlingen va tyst som en mus! Jag va helt inne på Kolmården. Vildmarkshotellet där, men nej då, bilen styrde mot Wreta Gästgiveri!

Det bjöds på "Afternoon tea buffé". Det var olika sorters snittar, äppelkaka, ostpaj, äppelpaj, kycklingsallad, scones och massa mer! Supergott va det! Eftersom att det va buffé så va det bara o lämna faten och hämta nytt=) Perfa!
Gott te och kaffe va det oxå!

Bilder kommer sen. Nu blir det kaffe och paj hos mor o far=) Hehe paj kan man aldrig få för mycket av, det är bara att konstatera=)

Behöver jag säga att jag älskar min Darling??=)

Postat av: Agnieszka

Ohh guud vad mysigt att åka dit! Ser verkligen fram emot bilderna!

kramar

2008-11-02 @ 19:51:51
URL: http://agnieszka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0