Wallander

Sitter med en kopp te och tittar på barnkanalen med min lilla son.

Det är Eva som pratar om brandmän. Hur deras jobb går till
Hon måste ju varit programledare i typ 100 år, hon va ju hos Björne när jag va ung=)
Men hon är bra. Hon pratar på ett himla bra sätt. Bra och enkel svenska som de flesta förstår, utan att verka dryg.

Vad händer idag då?
Funderar på om ja o Oliwer ska ta en sväng in till stan, men ja vet inte om vi orkar;), det va så skönt
igår när vi inte gjorde många knop. Kanske ska ta en sån dag idag oxå. Bara småpilla lite hemma.

Igårkväll tittade jag på en Wallander film. Luftslottet. Jag fick mersmak, så jag ska nog se en till Wallander nu.
Fixa några goda mackor kanske=)

Ha en bra dag!

Postat av: Lotta

Sv: Jaha va kul=), Jag trivs jätte bra med dom. Bekväma och så är dom inte helt platta..=)

2008-11-20 @ 13:08:37
URL: http://challez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0