Slöat

Idag har det verkligen varit en slödag.
Tittade ju som sagt på "Mamma Mia" förut,
innan det tittade vi på ett program om paparazzi fotografer som gick på kanal 8.

Killarna ligger o vilar. Oliwer har sin söta rymd-dress från Molo på sig. Den fick han när
han föddes av min kusin Sanna. Stort tack! Den används flitigt!

Kanske kommer ett kort senare på honom i den om jag kommer ihåg=)
Jag ska bada lite nu tänkte jag. Det behövs!
Ska slänga i lite badsalt eller nån badkula eller nåt.

Någon som vet hur man rör ihop någon badolja som verkar lugnande???
Jag vet att man kan göra sånt själv, men vet inte hur. Skulle jag behöva.

Enda gången jag har varit utanför dörren idag va medans darlingen lagade mat
och jag åkte bort till Ica Kvantum för att posta några paket. Folk som har vunnit
saker av mig på Tradera. Skönt att bli av med det oxå.
Blir lätt att de bara ligger annars.

Mäklaren ringde idag, det är vi och en annan familj som är intresserade av huset tror jag,
men eftersom att man inte kan ta lån till drenering av grunden (ca 100.000) i samband
med huslån, så vet ja inte riktigt hur vi gör. Det skulle bli två olika lån isf, varav det
"mindre" (blanco-lån) lånet skulle ha mycket högre ränta. Det går tydligen inte att
baka ihop dem innan man har gjort en omvärdering av huset, och det vet vi inte om man
kan göra på en gång.
Vilket kommer betyda för hög månadskostnad för oss.
Men vi ska se vad vi kan göra.
Ska ringa banken imorgon igen. Våran bankman va ju naturligtvis inte tillgänglig idag.
Skulle komma tillbaka kl 23(?!?!) Varför inte bara säga kl 8 imorgon bitti, eller när han börjar??

Näääe, hopp ner i badet, ska se om det finns nåt skoj o glo på. Roomservice eller nåt.

Höres!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0