Marcipan

Jag har suttit o lekt lite med marcipan.
Försökt göra en ros. Hehe, efter några försök liknar det faktiskt en ros. Sen blev det lite annat oxå.

Darlingen tittar på "National treasure". Oliwer ligger i hans knä. Idag vill han inte somna tidigt.
Då får han väl va uppe med oss då=) Fast han är så trött! Ögonen e röda o glansiga. Min lilla gos.

Massa snö ute. Zelda e överlycklig. Synd att hon löper. Vi vill inte riskera att hon rymmer om vi
skulle släppa henne och sen ploppar det ut massa valpar.
Så hon får snällt hålla sig i kopplet.

Jag har släpat fram kartongen med julsaker i, rotat lite i den och slängt fram en julduk.
Ska byta gardiner i köket o vardagsrummet och pyssla lite mer sen. Eller imorgon kanske. Får se vad klockan blir.

Imorgon ska vi titta på församlingshemmet. Gå igenom allt med dem, sen ska vi träffa våran präst. Prata om hur allt ska gå till på dopet. Vilken ordning allt kommer att hända i osv.
Ska bli skojsigt!

Känner mig lite pysslig, ska se om det finns nåt skoj jag kan hitta på.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0