Julbord

Nu har jag kommit hem från julbordet.
Jag tyckte iaf att det va jättegod mat (förutom några kantareller som de hade lagt i nåt, snacka om att förstöra fin svamp!)
det va massa olika kallskuret kött, lax, prinskorv, köttbullar, potatis, jansson, jaa alles!



Jag satt såklart med världens bästa Micke=) Hehe, kul vi hade! Han är en av de som jag saknar massa massa!
"Tänk att man kan ha så kul utan sprit!!" Hehe jaa, Micke, det kan man tydligen!=)





Oliwer (och Zelda) hade varit jätteduktiga hos mina föräldrar. Skönt o höra. Då kanske de kan va själva där fler ggr;)

Nu e det sovdax! Supertrött!
Näsan rinner. Min bästa vän Nezeril följer med till sängen, dock får han sova på nattbordet=)

Imorgon blir det julmarknad i (på?) Östermalma, sen blir det att fixa det sista till dopet. Köpa dricka och förbereda tårtorna.
Jag känner mig ändå ganska förberedd inför dopet nu känner jag=)

Sov gott!

Postat av: Kitty

jag tyckte också att det va god mat på julbordet!



Tänkte att det finns bättre saker att lägga pengarna på än ett gossedjur.. Hi hi!



Ha det bra!

2008-11-29 @ 01:22:01
URL: http://elinhellokitty.blogg.se/
Postat av: Dessi

Lycka till med dopet =o)

2008-11-29 @ 09:10:02
URL: http://mrsahstroms.blogg.se/
Postat av: Micke

Svamp!? Var det svamp till maten??? "Nån" måste ha gömt det på min tallrik för tomt var det efteråt iaf...hehe. Hel-kul å god mat...å trevligt sällskap;-)

2008-11-29 @ 17:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0