Sådärja

Nu kom jag in! Äntligen!!
Blogg.se funkade inte, så jag prövade en adress som de mailade till mig, och här e jag nu=)

Idag har jag o Darlingen (o Zelda såklart) varit ute i Stigis typ hela dan. Lekt me barnen och fikat=)
Sen va vi ute i Jönis och darlingen tränade lite fotboll, vi kom precis hem.

Tittar lite på eurovision, men ja vet inte, känns inte som att de e någon bra låt alls....

Det blev inget rensat i garderoben idag... Otippat?? Nääe, inte när de va så här fint väder!
Men jag hinner nog rensa i den senare, jobbar ju bara 6 pass till, så om exakt en vecka så har jag gjort mitt sista pass! WOOHOOO!!! Ska bli så skönt!

Lön imorgon=) En mycket bra sådan! Blir att lägga undan massa till bebisen!! Längtar efter att den ska komma!

Sötast och jag

Här e en bild på darlingen och mig på flyget till Valencia.

Höres mer imorgon!

Postat av: natty

köpte linnen i örebro för ngr månader sen.. tror nog det finns inte kvar för jag har då inte sett då jag var där på HM förra veckan :S..

2008-05-23 @ 18:18:58
URL: http://natty.blogg.se/
Postat av: Natalie

Hej!



Fin bild på er tillsammans =) Kan man inte få se en magbild också? ;)

2008-05-25 @ 15:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0