Ny server

Nu har min blogg flyttats till en annan server, ser lite annorlunda ut när man ska göra något, men man vänjer sig nog!

Igår hade vi lite grillfest me massa folk från jobbet. Jättetrevligt va det! Verkligen! Vi avslutade det med att titta på Manchester United vann över Chelsea i champions league finalen. Va faktiskt riktigt spännande på slutet eftersom att det avgjordes på straffar=) Men rätt lag vann ju iaf, huvudsaken!

Idag tänkte jag rensa massa i mina garderober, finna massor som jag aldrig använder, kanske ska ge bort det till någon, eller så kör jag en drive på tradera igen, vi får se sen.

Nu blir det lunch, jag o darling ska ut o äta någonstans, sen ska vi ut till Rogsta och hälsa på Pernilla.

(Ska nog svänga förbi jysk oxå, har hittat fina sittdynor till balkongen.)

Fint väder idag med!! YEEEEY!!

Postat av: Lilla jag

Min blogg ska oxå flytta, kan inte logga in :(

2008-05-22 @ 22:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0