Lyxfällan

Jag har precis tittat på ett gammalt avsnitt av lyxfällan. Tycker att de e jättekul o se! Jag känner mig superekonomisk!!!
Jag va tvungen att titta in och kolla hur det ser ut på mitt konto, och det visade sig att det finns över 4500 kvar på det och det e lön på fredag (3 dagar kvar!!), JESUS! (engelskt uttal) Hehe, fan va ja e bra=) Jag brukar väl inte vara helt nere på noll, men betydligt mindre än 4000.


Tror att de e himla nyttigt för mig att titta på lyxfällan. Faktiskt!

Fler o fler efterlyser lite magbilder på mig och min lilla bebis.

image573

Här kommer en bild på mig i min fina klänning på Sanna och Tommys bröllop. Här står jag framför Nynäs slott.
Lite mage ser man iaf.

image574

Lägger in en bild på det superfina bröllops paret!!

Finns många fina bilder på dem, det kommer fler bilder i fler inlägg=)

Postat av: Lotta

hehe tack så mycket=) man vänjer sig nog snart=)
Jätte härlig bild på dej utanför slottet btw, sött när man ser att det är en liten krabat där inne=)

2008-05-20 @ 12:59:40
URL: http://challez.blogg.se
Postat av: Ankan

oo va sött med magen :D den va lit stor iaf, den lilla bebben :D

2008-05-20 @ 15:10:58
URL: http://toadanna.blogg.se
Postat av: Karin

Fin blden va..=)
Fina du med fin bakgrund i det kalasfina vädret...hehe. Allt på samma gång.
Kramar

2008-05-20 @ 22:27:51
Postat av: Jag

Jätte fina bilder på dig och magen ju och lite
stor är den väll iaf.

2008-05-21 @ 17:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0