Helgen

I lördags var det jätte-jätte fint väder! Perfekt "gifta sig-väder". Både min kusin Sanna och hennes Tommy svarade JA, och de blev gifta=) Grattis!!!!

Jättefint ute vid Bälinge kyrka. Efter det åkte vi ut mot Nynäs slott allihop och avnjöt en väldigt god middag som bestod av kyckling.

Bilder kommer senare eftersom att jag e på jobbet nu.

Efter bröllopet åkte jag o darlingen hem och bytte om lite snabbt och sen tillbaka in till stan igen.
Destination Lotsen.
Anledningen att vi åkte dit va ju att Melody club spelade=) Sååå bra!!!
De blir bara bättre och bättre för varje gång jag ser dem! Det va ju faktiskt 10-gångs jubileum för mig att se dem live. Fick en "High-five" av Erik som spelar gitarr. De va riktigt nice!

Kan ju säga att när vi kom hem va det inga problem alls att somna.

Igår jobbade jag. Kompade ut vid 20. Tittade på en Beck film och sen somnade vi.
Idag jobbar jag oxå. Ett av mina extra pass. Nu e det bara 12 pass kvar totalt innan jag e ledig!!!

94 dagar kvar tills bebben e beräknad=)

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0