FRI=)

Nu e jag fri!!!
Känns jätte konstigt! Jag vet verkligen inte när jag ska åka o jobba nästa gång!

Hade med mig en himla stor smörgåstårta idag, Väldigt uppskattad kan jag lova!!
Får se om det blir något kvar till de som jobbar inne i basgruppen imorgon bitti, eller om natt-gänget tar allt som e kvar.

Jobbade alltså sista passet idag, nu väntar semester en månad och sen blir det havandeskapspenning. Sen ska bebben ploppa ut (Hoppas jag) och sen blir jag mammaledig ett bra tag.

Känns så himla bra. Nu ska jag ta tag i allt hemma. Städa o dona o plocka o så. Känns som att jag kommer ha lite mer tid över för sånt nu.

Nääe, ja ska nog ta o krypa ner i sängen med någon bra film och något gott att smaska på. Djuren kommer nog oxå o lägger sig. Tråkigt nog jobbar darlingen natt...=(, men vi hinner nog umgås ändå i framtiden=)

Ha en bra natt!

Postat av: Darlingen

Jo du älskling det finns en stor bit kvar till D-gänget :P va inte så hungrig som ja trodde ;)

Puss

2008-05-29 @ 01:52:46
Postat av: Karin

Va skönt för dig...blir lite avis. Vill oxå..=)

Men det kommer nog snart för min del oxå..hoppas jag..=)

Blir nog kalas fint där hemma när du nu har tid att pyssla...=)

Kram

2008-05-29 @ 10:10:13
Postat av: Elena

Vad fin sidan blev nu! Gillar bilden -riktigt snygg!

Njut nu av ledigheten! Jag blir också lite avis...

Glöm inte att du är välkommen till E-tuna på fika någon dag.

Kram E

2008-05-29 @ 15:59:50
URL: http://allt-och-ingenting.blogspot.com/
Postat av: Natalie

Grattis!! Njuuut=)

2008-05-30 @ 22:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0