Basgruppen

Nu e jag hemma igen efter jobbet. Va inne i basgruppen idag och det va delvis mycket att göra. Va faktiskt ganska kul. Vi skrattade massor=)

Ledig två dagar! Yeey! Sååå skönt! Barnmorskan imorgon på dagen, sen e det grillfest på kvällen. Nice!
Ska ta mig en sväng förbi H&M och kolla lite, hittade ett snyggt linne som jag ska leta fram där.

Det här med drömmar, tror ni att det finns någon sanning i dem? Att man drömmer något och så händer det, eller att det har någon viss betydelse av något slag?

Jag ska nog ta och titta på ett till avsnitt av lyxfällan och samtidigt äta lite havrebolls-klet=) (Jag har ju fortf inte orkar rulla dem....=))
Så kan det gå.

image578

En bild på mig o Darlingen utanför Bälinge kyrka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0