1 dagen

Första dagen som fri=)
Dagen har varit fin. Solig och bra! Vi va på föräldrautbildning. Träffade en barnmorska och 4 andra par som ska ha barn ungefär samtidigt som oss. Jätteskoj va det att träffa dem, byta lite tankar, titta på bilder och sånt. Mycket förlossnings snack.

På kvällen va jag o Zelda hemma hos mor o far och hälsade på. Jag lånade tvättmaskinen och Zelda badade i sin pool.

Imorgon blir det IKEA med Pernilla. Ska bli så skoj!! Utan barn! =)

Zelda ligger på golvet och sover. Hon drömmer nog att on jagar något för hon rör på benen hela tiden. Min lilla söta!

Jag har faktiskt färgat underhåret svart oxå=) Det ni=)

Nääe, god natt!
Ciao




Vi i Valencia utanför en tjurfäktningsarena.
Älskar dig darling!


Postat av: Lilla jag

Svart? Jag ser dig som en blondin :)

2008-05-30 @ 00:52:50
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0