Nu ska här göras om!

God kväll!

Idag har vi varit på språng nästan hela dagen. Nu ska vi göra om i sovrummet. Så vi har varit och köpt vit färg till taket, en tapet som kallas "genvägen" som man sätter upp ist för att spackla och slipa massor. Skönt att bara slänga upp en annan tapet ist.=) Sen ska vi måla på den tapeten. Tror att vi vill ha mörkgrön, men det märks. Har inte köpt någon färg, gör det imorgon tror jag.

Grattis Irene på 25 års dagen=)

Näähe, dax o fortsätta! Nu e vi på kreativt humör=)



Lägger in en bild på mamma från Valencia. När hon dricker sangria. (Det här är taget innan hon häller ut ett glas sangria över stackars mig och min väska)

Postat av: Lilla jag

Tack för gratulationerna :)

2008-06-23 @ 23:59:56
URL: http://irenev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0