En ny dag

En ny dag igen, jag och Zelda ligger i soffan och tittar på film och darlingen jobbar.
Det e jättetråkigt när han jobbar, nu jobbar han massa extra pga att han har bytt pass. Det blir mycket bättre i juli då slipper han massa nätter=)

Jag funderar på att klippa mig kort, inte lika kort som jag gjorde för 1.5 år sen om någon kommer ihåg, när jag fick ett ryck och färgade hela håret mörkt oxå, va ganska okej enligt mig själv iofs, men de va inte så jag hade tänkt mig nu.
Fast jag vet inte. Vad tycker ni?

Annars idag ska jag diska, städa, åka in en sväng til stan, ut på prommisar med Zelda.
Tiden hinner nog gå innan darlingen kommer hem.
Så himla tråkigt när alla jobbar eller har flyttat från Nyköping, De flesta av mina vänner bor ju faktiskt inte kvar här utan har flyttat långt långt bort. Några exempel, Barcelona och Madrid.

Imorgon e det studiebesök på förlossningen. Det ska bli jättekul!!!





Slänger med två bilder från julafton. Första e på mig och min bror, andra e på Zelda och hennes julklappar (De två vita till höger hade hon innan, resten va nya för dagen)

Postat av: Lotta

Du får komma till Etuna! ;-)

2008-06-03 @ 12:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0