Telefonsamtal

Grattis till Mikelina som fyller 23 idag=)

Jag har ringt ett viktigt telefonsamtal idag. Känns skönt att det är avklarat.

Annars idag ska jag bege mig in till storstan Nyköping och hälsa på min nagelmanikyrist=P, fint det lät!
Sen ska jag hem till mor o far o låna massa Astrid Lindgren filmer. Får åka dit runt 16 tiden, då har mamma kommit hem.

Annars har jag jobbat hela helgen, två förmiddagar och en eftermiddag. Skönt att den e slut! Det va en lång hejg!

Snön håller på att försvinna igen. Zelda skulle hellre se att den ligger kvar typ året runt!!
Igår tror jag att Flisan och Zelda hade gjort en kupp. Flisan e riktigt duktig på att öppna skåpsdörrar och hade öppnat det undre skafferiet. Sen när Zelda kom förbi och tittade in så hittade hon ett gris-öra. 
Haha! Men darlingen lurade henne så hon fick jobba lite för örat o inte bara kunde ta det iaf=P
Men det va en kul grej=)

image496

Idag ska julen åka ut! 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0