Jobbar o sliter?

Idag jobbar jag 9-19,15 ist för 4,30-14,45. Skönt o slippa gå upp tok tidigt en dag iaf. Imorgon blir det dock ett vanligt förmiddags pass.

Sitter på grinden och vaktar. Mycket inspirerande eftersom att inte en käft går igenom just nu....! Hoppas på att det blir ändring snart.

Igår va Zelda o jag o Darlingen ute på femöre en sväng så Zelda fick springa av sig. Det uppskattade hon! Hon ser så himla glad ut när hon e lös och springer runt=) Hon har lite svårt att hålla sig borta från vattnet, hon älskar att bada.

Idag när jag kommer hem tänkte jag göra lite korvstroganoff. Det e gottegott=) Så jag får lite matlåda tills imorgon.
Annars blir det en tidig kväll så jag kommer upp till 3.20 imorgon.


Ha det!

Postat av: Lilla jag

Jag ska oxå göra korvstroganoff!

2008-01-23 @ 18:57:19
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0