Tuttar

Nu kanske ni undrar om rubriken??? Men det e inte spec konstigt, det e min son som ligger och tuttar, som äter sin mat.
Nu vet ni det.

Städat o sovit idag, och mer städa ska det bli, så fort Oliwer har ätit klart och fått en ny blöja. Nu när man talar om trollen så e han klar med maten för den här gången, tack för den televerket=)
Då ska han bara rapas, och sen e det ny blöja som gäller.
Kul det e med småbarnsföräldrar va? Som bara pratar om deras lilla guldklimp som styr hela deras liv. Blöjbyten hit o dit, men nu e de som så, att han betyder mest i mitt liv och då kanske det blir så att jag pratar/skriver/tänker/drömmer om honom hela tiden.

Btw så kommer min kusin o hennes snubbe hit snart. Trevligt!
Oliwers mormor har köpt en blåbärsmössa åt honom. Yeeey!! Finns det något coolare??

Over and out





Katterna provligger Oliwers säng


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0