Linköping

Idag ska vi ner till Linköping till Malin o Marcus och deras barn. Ska bli trevligt!
Blir att stanna en stund på Ikea, jag har hunnit få en liten lista med saker jag bara mååååste ha=)

Som försvar har jag inte varit på ikea sen typ juni eller nåt, och de e länge för mig! Oliwer har aldrig varit där, så de e på tiden=)

Igår va Jenny, Jonas o Daniel här. Vi åt ugnstekt lax med spenat och till det färsk pasta. Jag slänge ihop en sallad oxå, den bestod av tomater, vattenmelon, fetaost, avokado, rädisor o säkert något mer=) Gott va de iaf! De stannade till 22-tiden. Jag fick jättefina blommor av dem och en fin korg med lite ost o kex, champagne, te, vindruvor o lite choklad. Till det fick jag ett superfint ost-fat. Ett sånt stort som man kan snurra på=) Bilder kommer.

Nä, nu e de dax att klä på min son och mig såklart, sen åka mot ikea=)

Ha en trevlig lördag. För mig kan det hända att det blir lite vin=)

Postat av: Pernilla

Jag ska försöka ha en trevlig lördag med min snoriga näsa.. :P Ha det så trevligt! :)

2008-08-23 @ 10:17:50
URL: http://pearn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0