Dagen D

Idag har vi varit inne i stan en sväng, skulle köpa mig ett par nya skor, men min strl va slut, så Darling köpte ett par till sig istället.... Men jag hittar nog andra skor snart=).

Mamma o bror va här och åt lunch vid 12 tiden, lax med pasta blev det. Gott=)

Vid 17 tiden kom Oliwers mormor, morfar, morbror, farmor, farfar och faster och fikade lite. Jag fick massa presenter.
Bara bra saker! Tack så jättemycket!
Vi drack kaffe, åt tårta, paj, kakor och bullar.

Av mamma o pappa fick jag en filmkamera med väska till, ett halsband, trisslotter och en ljusstake. Superfina saker!
Av bror fick jag 500kr i presentkort på briobutiken (Ska köpa en bärsele) och ett fotoalbum.
Av Roffas familj fick jag en jättefin blomma.
Av moster med fam fick jag en likadan ljusstake som av mina föräldrar, fast större, och färgerna e tvärtom=) Titta på bilden.









Det va några bilder från idag=)

En mycket bra dag!
Tack så mycket för alla sms och grattishälsningar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0