Namnförslag

Man sitter ju och tänker på bra namn till den lill* som kommer ut i aug. Finns många väldigt fina namn, och många väldigt fula namn!

Några som jag har tänkt lite på e Oliwer, Jonathan, Caspian, Julia.

Sen finns det några som ABSOLUT inte kommer på tal. Tex Kåre, Jörgen, Roland. Hehe

Kåre, det e ju helt sjukt att det fortf existerar!!! De flesta namn blir ju superfina i jämförelse, även om de e nästan lika fula!


Idag e det iaf 3 års dagen på Skavsta. Alltså för 3 år sen gick jag in på flygplatsen som en nervös och oförstörd människa. Hehe det har ändrats. 3 år. Det e länge.
Har hittat "The man of my life" förlovat mig och bor med honom, skaffat Zelda och bebis e på ingång.

Tack Skavsta. Hehe!

Jag tar gärna emot namnförslag på fina namn till min lilla bebis!

Postat av: Robin

sa ju d... kåre dåre :P

2008-04-18 @ 13:49:41
Postat av: Elin

ELIN är ett väldigt fint tjejnamn =)

2008-04-18 @ 16:03:25
URL: http://tingeelliinng.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0