Jobbar helg

Ännu en jobbar helg har kommit. Jag kan inte fatta att tiden går så sjukt fort! Varför gör den det??

Jag skulle behöva va hemma den här helgen och fixa klart hemma. Har faktiskt fått en del gjort. Känns ganska skönt! Väldans mycket som ska slängas, så det får vi ta på måndag. Packa saaben full och åka o slänga det.

Det här e en sån tråkig helg när vi båda jobbar-olika tider. Jag jobbar 14-22.15 och Darling jobbar 22-06.30...
Så vi ses väl på måndag när han har vaknat.

Nu sitter vi iaf och äter lite frukost ihop. Sen blir det ett bad. Måste tvätta håret, har visst inte gjort det nu när jag har varit ledig, det har lixom inte behövts när jag har varit hemma o donat.

Ha en bra dag!

Natten till igår kände Darling att bebisen sparkade=)
Så nu e de lite mer verkligt för honom oxå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0