Färgar håret

Jag sitter här o färgar håret. Eller färgar o färgar, jag bleker utväxten. Tog bara typ 2 månader sen jag köpte färgen. Hehe.

Om en liten stund när jag har sköljt ur färgen ska ja o Zelda åka o hämta Darling på jobbet och åka in till stan en liten sväng.

Återkommer senare under dagen!

Hur går de me mina namnförslag??

Postat av: Minette

Förslag på pojk- resp. flicknamn:
Alex,Kalle, Olle, Svante, Tim.

Anna,Boel,Ellen,Hanna,Louise.

2008-04-20 @ 12:42:52
Postat av: Ankan

Albin, Valter, Sixten, Josef, Vincent

Olivia, Selma, Hedda, Signe, Leia

sådär så har jag bidragit :)

2008-04-22 @ 15:38:42
URL: http://toadanna.blogg.se
Postat av: Ankan

Anaya, Ameya, Neema, Anthea, Alannis, Diantha, Elaina, Iris, Helia, Zandra

Danil, Keon, Kale, Ivan, Pavel, Callum, Ewan, Douglas, Ian, Fergus, Ian, Malcolm, Stuart, Kynan, Owen, Lok,

2008-04-22 @ 16:00:55
URL: http://toadanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0