Dålig uppdatering

Jaa, jag vet att det har varit lite dålig uppdatering. Orsakerna e väl att jag har jobbat och inte prioriterat att skriva massa här. Det har väl helt enkelt inte hänt något kul.

Det har det iofs inte idag heller, men jag tänkte skriva lite ändå.
Joo, en rolig sak, igår va Jenny och Daniel här en sväng innan jobbet så Daniel fick sin 2 års present. Något nöjd han blev över den! Så det va skoj!

Idag va vi och lunchade me min pappa och hans 2 jobbarpolare. Jag o Darling åt varsin calzone. Nyttigt nyttigt!!

Under dagen idag har jag några mål. Jag ska färga håret. Städa. Möblera om. Slänga massa blommor. Köpa lite nya blommor. Åka in till stan och kolla i den djuraffären på öster som ska slå igen. (30-70% rabatt) kanske hittar något kul till någon eller några av mina älskade "barn".

Kanske skriver nåt mer senare.

Har ni något ni vill att ja ska berätta? Säg till isf.

Kram på er

Postat av: natty

hehe jo har redan tagit bilder på före.. väntar bara att det ska bli klar så ska jag ta bilder "efter" också ;)

2008-04-09 @ 13:18:29
URL: http://natty.blogg.se
Postat av: natty

addat dig. men ska åka och jobba nu. så vi får snacka en annan dag ;)

2008-04-09 @ 13:35:44
URL: http://natty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0