Äntligen helg=)

Nu har vi äntligen helg, jag o Darling! Eftersom att vi har jobbat hela den "riktiga" helgen, så känns det som helg nu. Helgen har gått snabbt, men ändå inte. Vet inte hur ja ska beskriva.
 
Zelda verkar lite bättre i tassen nu iaf, efter att vi har tvingat henne att ta det lugnt hela helgen. Hon har varit så uttråkad för att hon inte har fått leka så mycket som hon vill. Min bebis!! Tycker inte om att se henne så där.

Jag blev inte direkt förvånad över att det va den misstänkte 42 åringen som mördat Engla. Fast jag hade verkligen hoppats på att hon skulle hittas! Tycker inte om att ett barn bara försvinner. Det va ju iaf inget sex-brott. Det va ju skönt o höra!!! Finns inget värre än pedofiler! Usch!!
Ikväll ska du tända ett ljus om du bryr dig om Engla. Jag tror att det kommer vara väldans många tända ljus i det här landet ikväll! Det e hon värd! Jag tänker iaf tända många ljus!

image539

Jag e sugen på att göra om något, vet inte riktigt var bara. Shoppa lite o göra om. Vi ska iaf köra massa skräp till tippen idag. Skönt o bli av me massor! Så kanske man kan börja fixa lite i bebis-rummet snart oxå. Ska inte köpa massa saker dit redan, men så småningom. Har ju köpt värsta racervagnen=) Jättefin! men den står hemma hos mamma o pappa några månader till.

Nähe, lite frukost kanske??

Skriver nog mer senare!
Ha de!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0