Storhandla

Imorgon när ja e ledig ska jag nog åka till Willys o handla. Jag skulle behöva lite grönt o så. Lite mer fetaost=)
De e så gott!!!

Jag o Nettan satt o tryckte i oss små röda djur igår=) Såå himla gottegott!!! Tack för en trevlig kväll gumman=)

Sitter på jobbet nu. Slutar vid 22 och kl e snart det, tiden har gått himla fort idag. Skönt!

Så e de me de, så de så=)

Postat av: Anna

Skulle också behöva storhandla, ekar i kylen!

2007-09-30 @ 19:47:38
URL: http://annaoting.blogg.se
Postat av: Ankan

fetaost är det bästa som finns!!!! Gaaaaaad va gott!! Igår åt jag potatis, morötter o fiskbullar...väldigt mumsigt för en student =/ yeaj!!

2007-10-01 @ 08:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0