Några fina bilder

Idag när jag o Darlingen va ute o åkte lite såg vi det här;

image290

Haha! det va väl bara en tidsfråga innan det skulle hända?! Varför sätter man inte upp några reflexer eller räcke eller nåt?? Hehe vi tyckte att de va kul iaf, spec att bärgar-snubben står o ser osäker ut o pratar i telefon!

Jag har köpt några nya lyktor oxå, har letat o letat o letat! Men idag hittade jag några fina, så här blev det:

image291

Vi åkte även iväg me allt skräp som låg på balkongen i det hörnet. Jag e supernöjd!!


image292

En liten bild på min stora lillebror som fyllde 19 i måndags! Grattis grattis!!
(Snygg tröja va?=) Den kom från hans favvosyrra=))

Imorgon börjar mitt lya liv, vänta några månader, sen känner niinte igen mig;)

ÄLSKAR DIG DARLING!

Postat av: Ankan

najsiga lyktor..fin fint =)
pjuss

2007-09-27 @ 09:21:49
Postat av: Robin

Usch vad mycket finnar jag börjar få igen!! Blääää

2007-09-27 @ 17:36:09
Postat av: Lilla jag

Det är jävligt korkad på/av fart

2007-09-27 @ 23:13:38
URL: http://irenev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0