Igårkväll

Igårkväll fick jag ett dampryck eller nåt, så jag började plocka upp o flytta om o dona=) hehe, så nu ser det lite bätter ut här iaf.
Nu ska jag strax åka till jobbet. Ska jobba em i bas idag. Skönt som fan o slippa gå upp 3.20...!!!
Så idag e det 14-22.30 som gäller istället. Ska jobba me mina favvosar Lasse o Micke=)

image278

Lägger in en bild på mig från Tunisien. Vill ut o resa igen..
Men på tisdag ska jag o Lena till Stockholm o sen åker jag o Nettan o Anna till Växjö på fredag, får se om vi kommer hem på lördag eller söndag. Det visar sig.

Nu ska jag fixa mig o åka mot Stockholm Skavsta Flygplats...

Postat av: En tant

Men var har du Roffe? Var håller han hus i ditt liv?

2007-09-16 @ 13:43:20
Postat av: SoffiZ

Roffa finns i mitt liv fortfarande, så du behöver inte vara orolig=)

2007-09-16 @ 16:05:55
URL: http://soffiz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0