Eftermiddag i bas

Idag ska jag jobba eftermiddag i bas. Ska faktiskt va där inne hela helgen. Ska jag vara ärlig känner jag inte för o va i bas alls i helgen, vill hellre va ute i kontrollen o titta hur det går för våra nya stjärnor! Men de blir nog bra.

Jag o Nettski va ute o gick i ca 1.5 timmar igår. Skönt!!
Innan det var Darlingen och jag o Zelda hemma hos Lena o firade henne, hoppas du blev nöjd me paketen Lena=), sen åkte vi till ikea en sväng. Köpte inte så mycket, det blev snabb shopping eftersom att Zelda satt o väntade i bilen. Jag hade ju planerat typ allt vi köpte iaf=)

Här kommer några bilder från Växjö-resan!


image293

Anna kommer ner från himlen=) Vi håller på o packar in hennes grejer i denna gigantiska lastbil som jag lyckades backa in där i de lilla hålet=) WE GO GIRLS!!

image294

Jag bara älskar den här bilden!!! Nettan håller på o försöker stänga "bryggan" på lastbilen!

image295

Så här såg kylen ut när vi kom dit=)

image296

Gurk-bålen=)

image297

Jag vilar lite;)


Jag avslutar det här inlägget med några fina bilder från Växjö-sjön, typ den mysigaste lilla sjön som finns=)

image298

image299

image300

image301


Älskar er alla mina vänner!!

Postat av: Ankan

hahaha..värsta bra bilder juuu =D jesus kommer ner och hjälper Anna o flytta..haha..men fy för han flytt gubben =/
men men...HA EN BRA DAG PÅ JOBBET!!!
pUSS

2007-09-28 @ 12:04:20
Postat av: Anonym

Ja Växjö-sjön finns inte men Växjö ligger vid Helgasjön. Dom som boar i Växjö vet nog de

2007-09-28 @ 13:33:51
Postat av: Lena

Tack snälla för besöket och för jättefina presenter, dom var superbra allihopa, däcken är fina och en kopp invigdes imorse, det är bara Zelda som inte kommit upp ännu, men det ska bli så fort jag får tid.
Kram

2007-09-28 @ 16:39:43
Postat av: SoffiZ

Jag kan tala om för den människan som säger att det inte finns något som heter Växjö-sjön. Googlar man på Växjö-karta så står det klart och tydligt att den lilla sjön mitt i stan heter Växjö-sjön, så nu vet ni det;)

2007-09-28 @ 16:50:04
URL: http://soffiz.blogg.se
Postat av: Ankan

jaaa...Växjö sjön kallas den..fintito!! =)

2007-09-28 @ 17:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0