Dumdumdum

Jag var nere i Växjö i helgen och hjälpte Anna att flytta. Vi hyrde en lastbil o körde runt jag, Anna o Nettan.
På kvällen blev det fest o utgång.

Jag gjorde ett misstag. Jag vet. Jag ångrar det mycket som fan.
Jag är så himla glad älskling att du ger mig en ny chans. Jag lovar. Du kommer inte ångra dig!

Jag älskar dig så jävla mycket!!
Det e pga dig jag lever. Jag lovar, det var inte långt från att jag körde i diket på väg hem igår, enda anledningen att jag inte gjorde det var att jag älskar dig och ville träffa dig och försöka fixa till allt igen.

image289

Du och jag mot världen!!!!! För alltid!

Postat av: tinkerbellan

Ja det var det.. hon var gammal..

2007-09-24 @ 23:27:39
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: Karoline

Oj vad är det som har hänt?
hoppas att det löser sig mellan er :-)
//en i cyber rymden
surfar vidare

2007-09-25 @ 19:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback
RSS 2.0